Reklam

15 Ekim 2014 Çarşamba

Gotham Dizisi Ben Mckenzie Kimdir

Gotham Dizisi Ben Mckenzie Kimdir, Gotham Dizisi Ben Mckenzie Kimdir hakkında bilgi, Gotham Dizisi Ben Mckenzie Kimdir resimleri, Gotham Dizisi Ben Mckenzie Kimdir fotoğrafları Ben McKenzie Mary Frances (Zafer), bir şair, ve Pieter Meade Schenkkan'ın, bir avukata 12 Eylül 1978 tarihinde Austin, Texas Benjamin McKenzie Schenkkan'ın doğdu. Amcası oyun yazarı Robert Schenkkan'ın olduğunu. Ben Hollandalı Yahudi (onun baba dedesi), İngilizce ve İskoç asıllı. O Austin Lisesi'nde okudu ve geniş alıcı ve okulun futbol takımı için savunma arkasına oynadı. 1997-2001 yılarından itibaren, Dışişleri ve Ekonomi alanında ihtisas yapmak için Virginia Üniversitesi'ne katıldı. McKenzie o "Measure for Measure" ortaya çıktı Virginia Üniversitesi ve onun ilk yıllarda oyunculuk yapmaya başladı "Hayvanat Bahçesi Öyküsü." Ayrıca, o "Sokak Sahnesi" ve dahil Williamstown Tiyatro Festivali'nde sayısız prodüksiyonda görev aldı. Mezun olduktan sonra New York'a taşındı ve SoHo Rep de "Hayat bir rüya" off-Broadway ortaya çıktı.

 "Mavi Kuş." O Onun erken TV görünüşe İlçesi, Jag ve Mad TV'de roller dahil 2001 sonlarında Los Angeles'a taşındı. 2003 yılında, FOX doğal Orange County, Kaliforniya'da bulunan fırtınalı kişisel yaşamları ile varlıklı gençler hakkında televizyon dizisi The OC, galasındaki gecede ödül aldı ve Ryan Atwood gibi harita üzerinde McKenzie'yi koydu. 'OC' görünen iken, McKenzie 'JuneBug' ters Amy Adams metrajlı film yaptı.Film, 2005 Sundance Film Festivali'nde büyük övgü aldı. O da Al Pacino oynadı filmi 2007 '88 Dakika ', çok önemli bir rol oynadı. Bir filmde McKenzie ilk oynadığı rolü 2008 indie serbest bırakılması oldu 'Johnny Got His Gun.'Film önce onun yalnız performansı için mükemmel eleştiriler aldı sanat evleri oynamaya Austin, McKenzie memleketi, Paramount Tiyatrosu'nda sahnelendi. 9 Nisan 2009 NBC uzun soluklu serisi 'ER' yerine çaylak polis memuru Ben Sherman gibi McKenzie'yi oynadığı yeni bir polis drama, Southland, 15 yıl sonra. McKenzie Eylül 2014 yılında başlayan, Batman-temalı serisi Gotham (2014) Jim Gordon oynuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder